משרד הפרסום ארועטי-ברמן (או בשמו הקודם GPS) ממשיך בניסיונותיו לגדול בדרך של "בליעת" משרדים: ל"גלובס" נודע כי ארועטי-ברמן ממזג לתוכו את חברת הפרסום כהן-נעמן, שעיקר פעילותה היא בתחום האינטראקטיב.
כמו במקרים קודמים, גם כאן לא מדובר בעסקה כספית המביאה לשינוי כלשהו במבנה הבעלות של המשרד, וגם הפעם ייטמעו חלק מהבכירים מהמשרד הממוזג בתוך הנהלת ארועטי-ברמן. כך למשל, אייל נעמן ימונה לסמנכ"ל הדיגיטל של ארועטי-ברמן.
כהן-נעמן הוקם לפני 4 שנים על-ידי אייל נעמן ורואי כהן. לאחר 4 שנות פעילות עדיין מדובר במשרד קטן מאוד, שהיקף פעילותו השנתי עומד על מיליון דולר לשנה במחירי מחירון, שהם כ-1.5 מיליון שקל במחירים ריאליים. בין התקציבים שבהם טיפל בשנים האחרונות נמנים בית ההשקעות מאור לוסקי, רשת חנויות המצעים יארד אנד קו, ממשלת פולין ועוד.
עבור ארועטי-ברמן, בליעת משרדי פרסום קטנים ממנו לצורך הגדלת פעילות היא דפוס המלווה אותם מזה כשנתיים. בעבר מוזגו לתוך המשרד הפעילות של המשרדים תאוצה ופרסום ליכטנזון.
יוסי ארועטי מסר בתגובה: "המהלך יחזק אותנו בתחום הדיגיטל, הסלולר והרשתות החברתיות, על מנת לתת מענה טוב יותר ללקוחות שלנו ולהגיע ללקוחות חדשים שעיקר פעילותם בדיגיטל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.