ההמלצות החמות: 6 מניות היי-טק שנמצאות במומנטום חזק

באתר Kapitall התפרסם מאמר על 6 מניות היי-טק שרשמו עליות בולטות בשבוע ובחודש האחרון וצוברות, לכן, מומנטום חיובי ■ חלקן מחלקות דיבידנדים

המסחר בוול סטריט ייפתח מחר (ב') תוך ציפייה להודעת הפדרל ריזרב ביום ד' לאחר חמישה ימי עליות רצופים במדדים בשבוע שעבר. ההערכה הרווחת בקרב כלכלנים בארה"ב היא שהפד יכריז על צעדים נוספים להאצת הכלכלה האמריקנית במסגרת ישיבת הריבית של הבנק המרכזי.

כמו כן, שבוע המסחר יוסיף להיפתח בסימן משבר החוב באירופה לאחר שבמהלך סוף השבוע נכשלו שרי האוצר של האיחוד האירופי להגיע להסכמה בנוגע להמשך הטיפול. זירת המאקרו גם היא תרכז עניין רב וצפויה להשפיע על סנטימנט המשקיעים, במהלך השבוע יפורסמו התחלות הבנייה בחודש אוגוסט, מכירות הבתים הקיימים והאינדיקטורים המובילים.

בסיכום שבועי, הוסיף הנאסד"ק 6.2% לערכו בשבוע שעבר. הדאו ג'ונס עלה ב-4.7% וה-S&P500 זינק ב-5.3% - שיא שבועי של יותר מחודשיים לשני המדדים. הייתכן שהשוק בניו-יורק עבר את התחתית המקומית שלו ומפתח מומנטום חיובי שיוביל לראלי המסורתי של הרבעון הרביעי?

בהחלט ייתכן. בכל אופן, באתר Kapitall התפרסם מאמר על 6 מניות היי-טק שרשמו עליות בולטות בשבוע ובחודש האחרון וצוברות, לכן, מומנטום חיובי. חלקן גם מחלקות דיבידנדים.

1. Maxim Integrated Products (סימול: MXIM). המניה רשמה עלייה של 49.7% בשנה האחרונה ושל 12% בחודש האחרון, שהביאה אותה לשווי שוק של כ-7.5 מיליארד דולר. נסחרת כיום במכפיל של כ-15.7 ותשואת דיבידנד נוכחית של כ-3.5%.

2. Windstream Corporation (סימול: WIN). המניה רשמה עלייה של 4% בשנה האחרונה ושל 6.5% בחודש האחרון, שהביאה אותה לשווי שוק של כ-6.6 מיליארד דולר. מכפיל של כ-23 ותשואת דיבידנד נוכחית של כ-7.7%.

3. Ansys (סימול: ANSS). המניה רשמה עלייה של כ-26% בשנה האחרונה ושל 8.3% בחודש האחרון, שהביאה אותה לשווי שוק של כ-5 מיליארד דולר. מכפיל של כ-29.

4. ValueClick (סימול: VCLK). המניה רשמה עלייה של 41% בשנה האחרונה ושל 18.3% בחודש האחרון, שהביאה אותה לשווי שוק של כ-1.37 מיליארד דולר. נסחרת במכפיל של כ-15.5.

5. Omnicell Inc (סימול: OMCL). המניה רשמה עלייה של כ-32% בשנה האחרונה ושל 10.2% בחודש האחרון, שהביאה אותה לשווי שוק של כ-535 מיליון דולר. נסחרת במכפיל של כ-105.

6. Renaissance Learning (סימול: RLRN). המניה רשמה עלייה של כ-56% בשנה האחרונה ושל 7.4% בחודש האחרון, שהביאה אותה לשווי שוק של כ-458 מיליון דולר. נסחרת במכפיל של כ-18 ותשואת דיבידנד של כ-2%.