חברת Danone הצרפתית (סימול בפריס: BN) הינה חברה גלובלית המתמקדת בתזונה. היא המובילה בעולם בתחום מוצרי החלב הטריים, שנייה בתחום תזונת תינוקות ומים מבוקבקים ושחקנית חזקה באירופה בתחום התזונה הרפואית. פורטפוליו המוצרים הרחב שלה כולל שמות ידועים כמו דנונה, דנון (בארה"ב), אקטיביה, Evian ו-Volvic.
ההנהלה עדכנה לאחרונה שהצמיחה במכירות האורגניות ברבעון השלישי תיחלש ל-5%-6%, מ-8.7% במחצית הראשונה של 2011, בשל מכירות מוצרי חלב חלשות מהצפוי ברוסיה ובארה"ב על רקע גל החום בשנה שעברה. בתחום המים החברה צופה מכירות נמוכות יותר, לאחר שמזג האוויר באירופה בקיץ האחרון לא היה כה חם.
בעקבות דברי ההנהלה, אנו מורידים את תחזית הרווח הנקי למניה (EPS) ל-2011 ו-2012 וקובעים אותה על 2.94 אירו ו-3.36 אירו, בהתאמה.
לאחר החדשות מכיוונה, דנונה נסחרת כיום במכפיל רווח של 13.5 ל-2012, נמוך עדיין בכ-8% מהמכפיל הממוצע בסקטור המזון האירופאי.
BN נשארת אחת הבחירות המועדפות עלינו בתחום המזון: בשוק המחפש ודאות, עדכון ההנהלה מפחית את החשש מפספוס במספרי הרבעון השלישי; לתפיסתנו, ארה"ב ורוסיה מייצגות עדיין הזדמנויות צמיחה משמעותיות; וכן, דנונה תציג עדיין להערכתנו את הצמיחה הגבוהה ביותר ברווח למניה בסקטור המזון ב-2011-2012 (8.6% ו-14.2% בהתאמה).
על כן, אנו רואים בנסיגה האחרונה במחיר המניה כהזדמנות לאיסוף, וממליצים על BN "קנייה" במחיר יעד של 56 אירו, הגבוה ב-27% ממחיר המניה הנוכחי.
*** נכתב על ידי מחלקת המחקר, מריל לינץ'
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.