הפרסומת של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, מתברגת כבר בשבוע הראשון לשידורה בראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות.
הפרסומת מציגה שיעורי אהדה הגבוהים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 23.9%.
בפרמטר הזכירה מצליחה הפרסומת מעט פחות: שיעורי הזכירה שלה נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.9%.
עוצמת האהדה כלפי הפרסומת גבוהה מהממוצע ב-50%. הפרסומת רושמת שיעורי אהדה גבוהים יותר בקרב המבוגרים בגילאי 34 ומעלה ושיעורי אהדה נמוכים בהרבה בקרב הצעירים.
הפרסומת החדשה ללוטו, בכיכובן של המפלצות האהודות, זכתה לשיעור אהדה גבוה מאד בקרב הצעירים עד גיל 34. בנוסף, גברים דיווחו על חיבור רגשי חזק יותר לסיטואציה הקומית המוצגת בפרסומת, מאשר הנשים.
הפרסומת ל013 נטוויז'ן היא המושקעת ביותר
הפרסומת ל-013 נטוויז'ן באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה לעומת השבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 299 (בהשוואה ל-264 בשבוע שעבר).
גם סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע עלה ביחס לשבוע שעבר, ועומד על כ-38 מיליון דולר (לעומת כ-34 מיליון דולר בשבוע שעבר).
הפרסומות הזכורות והאהובות 22 ספטמבר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.