האם גמר "מאסטר שף" שישודר במוצ"ש יצליח לשבור את נתון השיא של העונה הראשונה - רייטינג של 41.2%? לא משנה מה תהיה התשובה, הקהל הישראלי הוכיח במהלך העונה הנוכחית כי הפורמט אהוב עליו ביותר.
העונה השנייה של ריאליטי הבישול של זכיינית ערוץ 2 קשת רושמת עלייה של 6.5% בממוצע הרייטינג, שעומד - רגע לפני הגמר - על 31.2% ו-733 אלף צופים.
עוד עולה מהנתונים כי עונה זו מרחיבה את הצפייה בקרב קהלים שונים כמו ילדים 4-11, צעירים 25-34 ומבוגרים מעל גיל 55.
תוכנית חצי הגמר של "מאסטר שף" ששודרה אמש (ד') רשמה את נתון השיא של העונה - רייטינג של 36.7% ו-871 אלף צופים. ברגע השיא נרשמו רייטינג של 40.9% וכמיליון צופים. מדובר בנתון שגבוה במעט מחצי הגמר של העונה הקודמת.
עלייה גם באודישנים
עוד בטרם החלו שידורי העונה, נרשמו לאודישנים יותר מ-10,000 איש. מדובר בעלייה של 30% לעומת מספר הנרשמים בעונה הקודמת.
העונה, שעלתה לשידור בסוף יוני, כללה עד כה 20 פרקים, לא כולל הגמר שישודר במוצ"ש. יש לציין כי העונה הנוכחית היתה ארוכה יותר מקודמתה ב-7 פרקים, עקב הארכת פרקי האודישנים.
גם נתוני הצפייה של האודישנים של עונה זאת רשמו עלייה. בפרקי האודישנים של העונה הנוכחית צפו בממוצע כ-13% מיותר מהעונה הקודמת. כך, הרייטינג בעונה הנוכחית עמד על 28.9% לעומת 25.6% בעונה הראשונה.
60 אלף חברים בפייסבוק
בדף הפייסבוק של "מאסטר שף" יש כיום כ-60 אלף חברים, שהם כמעט פי שלוש ממספר החברים שהיו בו בתחילת העונה, 22 אלף חברים.
החברים בדף היו פעילים במיוחד, ובמהלך העונה עשו 50 אלף "לייקים" ותגובות והשאירו 2,141 הודעות על הקיר.
בימי השידור של "מאסטר שף" התארחו שופטים או מתמודדים בדף הפייסבוק של הסדרה, ובכל אירוח כזה היו בממוצע 1,988 "לייקים" והערות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.