i-Apps מציגה: טכנולוגיית הדמיה המתיימרת לחולל מהפך בשוק הפרסום

החברה גייסה 100 אלף דולר לאחד ממיזמיה ותחשוף בחודש הבא טכנולוגיה שתאפשר לחברות לפרסם באופן אוונגרדי

חברת אייאפס (i-Apps), המפתחת אפליקציות למכשירים סלולריים לרבות אייפון, אייפד ואנדרואיד, סיימה סבב גיוס ראשון של 100 אלף דולר לאחד מהמיזמים של החברה; היא מתכוונת לחשוף את הטכנולוגיה בתערוכת IMEX 2011 אשר תתקיים בלאס וגאס בין התאריכים 11-13 באוקטובר.

החברה, שעד לאחרונה עבדה תחת מעטה של חשאיות, יצאה השבוע בהכרזה על הגיוס ועל חשיפת הטכנולוגיה החדשה. המימון שגויס ממשקיעים פרטים יסייע בשיווק הטכנולוגיה לקהלי היעד השונים.

אורי סגל, מנכ"ל החברה (לשעבר מנהל פיתוח עסקי בפירמת ראיית החשבון ארנסט אנד יאנג EY ומנהל תחרות יזם השנה) מסר כי "הטכנולוגיה אותה פיתחנו תחולל מהפך בתחום הפרסום הסלולארי ובאופן הצגת המוצרים של החברות השונות. כיום, אפשרויות הפרסום במכשירים סלולריים מסתכמות בבאנרים ובמקרה הטוב בפרסומות קופצות, אולם כל אלו הם בבחינת 'אין חדש תחת השמש'. מדובר באותן דרכי פרסום בהן משתמשים מזה שנים רבות באתרי האינטרנט וקהל המשתמשים מתייחס אליהן כאל פרסומות 'מטרידות'.

"הטכנולוגיה שפיתחנו מאפשרת להציג את המוצרים באופן שונה לחלוטין. 'לקחת' את המוצר איתך, לחוות חוויה אמיתית כאילו אתה עומד לידו, להרגיש אותו ולקבל עליו אינפורמציה, ממש כאילו אתה מסתכל על המוצר האמיתי".

סגל מביא כדוגמה חברת נדל"ן שמעוניינת לשווק דירה; באמצעות הטכנולוגיה של אייאפס היא יכולה לאפשר ללקוח "להסתובב" בדירה, "לגעת" במוצרים שונים, לקבל אינפורמציה על המפרט, לעבור בין החדרים וכו' - ממש כמו סיור בשטח.