חברת הוט עומדת לשווק חבילות אינטרנט של 20 ו-30 מגה. עד כה משווקת החברה חבילות של 12 מגה ומטה, וחבילה של 100 מגה. במהירויות הביניים של 20-30 החברה לא שיחקה וזאת בטענה שאין להם ביקוש.
כעת, בעקבות התחרות מול בזק והעובדה שבזק הוזילה את מחירי האינטרנט ונרשם גידול בביקושים למהירויות הביניים, חייבת הוט לתת מענה וזו הסיבה שהיא עומדת לצאת בקרוב בתוכניות החדשות.
נציין שמעבר לשאלה האם יש ביקוש או אין ביקוש למהירויות הביניים, קיימת שאלה תדמיתית להוט כחברה שלא מספקת מהירויות ביניים במחירים סבירים. החברה נמצאת במהלך עמוק של שדרוג תשתיותיה, אך הדבר לא בא לידי ביטוי בתפיסה ובתדמית החברה, ולכן המהלך החדש הוא בעל חשיבות רבה לחברה.
נציין שבעת שהוט השיקה את מהירות ה-100 מגה היא השיקה במקביל מהירויות ביניים, אך נסוגה מהם כעבור זמן קצר. כך למשל החברה השיקה מהירויות של 64, מגה, 32 ו-16 מגה, וכאמור ביטלה את כולן והחליטה להתמקד בצמצום המהירויות והתמקדות בעיקר בחבילת הטריפל עם מהירות של 12 מגה.
מחברת הוט סירבו להגיב לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.