בודדים הם אנשי השיווק והפרסומאים שיכולים במוחם להבזיק רעיונות כל-כך מבריקים ומשעשעים לפרסומות עבור מוצר כמו בירה, שנדמה כי כבר מיצו את מלוא הפוטנציאל שטמון בו. ובכל זאת, למותגי הבירה המובילים בעולם היו מאז ומתמיד פרסומות מצחיקות, שנונות ומיוחדות מאוד.
כזו היא הפרסומת החדשה של בירה קרלסברג, שעלתה ליו-טיוב לפני 10 ימים בלבד - וכבר זכתה ליותר מ-3.8 מיליון צפיות. הקמפיין החדש התבסס על סיטואציה שמתרחשת בעולם האמיתי עם אנשים שאינם מודעים לכך שהם חלק מפרסומת, ומעמיד כמה זוגות במצב קצת מביך.
הזוגות, שתכננו ערב נחמד בקולנוע, נכנסים לאולם ומופתעים לגלות שהוא עמוס כמעט עד אפס מקום באופנוענים מפחידים ומאיימים, שרק נועצים בהם מבטים טורפים. החלק המביך באמת נוגע לשני הכיסאות הפנויים של אותו זוג, הממוקמים במרכז האולם, בין אותם אופנוענים מפחידים שכולם ניצבים בפרסומת.
לא נהרוס לכם את הסוף של הפרסומת, אבל רק נגלה שזוגות רבים נבהלו כל-כך עד שהסתובבו ויצאו מן האולם. לאלה שבכל זאת נשארו חיכתה הפתעה נעימה ביותר.
הפרסומת צולמה באולם קולנוע בבריסל, בלגיה, והשתתפו בה 148 אופנוענים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.