על רקע החששות ממצב הכלכלה הגלובלית שגררו גם ירידות במכירות, הוצאות הפרסום בעולם רשמו ירידה ברבעון השני של השנה לעומת הרבעון הקודם, כך על-פי נתוני נילסן הולדינגס NV.
16 מתוך 36 השווקים שנבדקו ובעיקרם באירופה חוו ירידה בהוצאות הפרסום. לעומת זאת, באסיה נרשמה עלייה של 9.3% בהוצאות הפרסום. בסך-הכול ההוצאות על פרסום עלו ב-5.7% ברבעון השני ל-127 מיליארד דולר לרבעון, זאת בהשוואה לעלייה של 8.9% ברבעון הראשון של השנה.
חברת הפרסום הגדולה בעולם, WPP Plc, מנסה למקד את פעילותה בשווקים המתעוררים כמו ברזיל ונכנסת לאפיק הפרסום הדיגיטלי בצורה משמעותית יותר לעומת אפיקי הפרסום המסורתיים כמו העיתונים.
שוק הפרסום נפגע נואשות במצרים ברבעון השני, שם נרשמה צניחה של למעלה מ-50% בהוצאות הפרסום לעומת ההוצאות ברבעון הקודם, זאת על רקע המהפיכה הפוליטית במדינה. כמו כן, גם ספרד ויוון ספגו ירידה חדה בהוצאות על הפרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.