קבוצת מקומונים מאחדת כוחות כדי להתמודד בזירת הלוחות האינטרנטיים מול האתרים של יד2 ו-WinWin. האתר המתוכנן, "לוח ברשת", יאגד בתוכו מודעות שפורסמו בקבוצת המקומונים, לצד מודעות גולשים שיעודכנו אונליין.
בדומה לאתרי הלוחות הקיימים, אתר "לוח ברשת" יכלול מודעות בתחומי הנדל"ן, רכב, מוצרי יד שנייה ועוד.
"לוח ברשת" הוקם לפני כשנה על-ידי חברת לוחות פרסום אונליין ואיגד את כלל הלוחות במקומונים תחת המותג "לוח ברשת". בחודשים הקרובים צפויה החברה להשיק אתר אינטרנט, שיהווה פלטפורמת הפצה נוספת למודעות המופיעות בלוח המודפס.
בחברה מסבירים כי למפרסמי המודעות יוצעו חבילות פרסום משולבות של מהדורה מודפסת ואינטרנטית, וכי תכנים חדשותיים מהמקומונים ישולבו לצד המודעות השונות בהתאם לאזור המגורים המבוקש.
קבוצה בראשות "גל גפן"
קבוצת המקומונים כוללת את רשת "גל גפן" ו-9 המקומונים שלה, לצד רשת "ספוטניק" בשפה הרוסית, רשת "השבוע" ועוד.
לדברי מנכ"ל חברת לוחות פרסום אונליין, איציק עוזר, המקומונים מודפסים מדי שבוע בתפוצה של כחצי מיליון עותקים.
עוזר מציין כי בהקמת האתר הושקעו מיליוני שקלים, אך התחרות הצפויה לו ל"לוח ברשת" מול יד2 ו-WinWin מאתגרת במיוחד.
על-פי סקר TIM, הבוחן את שיעור החשיפה של אתרים בישראל, אתר יד2 ניצב בחודש אוגוסט במקום השביעי בין האתרים המובילים עם שיעור חשיפה שבועי של 28.9%.
על-פי הנתונים העדכניים של כלי מדידת האתרים של גוגל, גוגל טרנדס, אתר יד2 הגיע לכ-190 אלף גולשים ייחודיים ביום, בעוד אתר WinWin הגיע ל-90 אלף גולשים ייחודיים ביום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.