סמנכ"לית פייסבוק ישראל, שילת לנדנברג, מסיימת את תפקידה לאחר כשנתיים. במסגרת תפקידה הובילה לנדנברג בנענע10 את אסטרטגיית הפרסום של פייסבוק בישראל.
לנדנברג מונתה לתפקיד בינואר 2010, כ-3 חודשים לפני השקתו הרשמי של MASA, גוף מכירת מדיה מקוונת שמציע למפרסמים שטחי וכלי פרסום בנענע10, msn ישראל ובעמוד הבית של פייסבוק בישראל. גוף זה דחף קדימה את הפעילות הפרסומית בפייסבוק, שעליו הייתה אחראית לנדנברג.
בתפקידיה הקודמים שימשה לנדנברג בין היתר כמנכ"לית אתר הלוחות מדס וכמנכ"לית אתר המשחקים Noobo וכן כמנהלת מכירות בנענע10.
לדברי לנדנברג, "נענע10 השקיעה עבודה רבה בחינוך השוק והצגת הכלים והאפשרויות הייחודיות שיש למפרסמים בפייסבוק, ועבודה זו הוכיחה את עצמה. כיום לכל מותג מוביל יש עמוד פעיל, ולפייסבוק יש חלק ניכר בפריסת המדיה בישראל".
לדבריה, "אני שמחה שנפל בחלקי להוביל את פעילות פייסבוק בישראל, וכעת אני עוזבת לחפש את האתגר הבא".
מנכ"ל נענע10, גיא אלון אליאב, ציין כי "שילת תחסר לנו. אנחנו מודים ומוקירים אותה ומאחלים לה המון הצלחה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.