הפרסומת של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע. הפרסומת מובילה את מדד הפרסומות האהובות זה שבוע שלישי ברציפות, כאשר היא שוב מציגה שיעורי אהדה גבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות - 30% יותר מהממוצע העומד על 24.2%.
בפרמטר הזכירות חוזרת השבוע הפרסומת לראש טבלת הפרסומות הזכורות, לאחר שבוע שבו ירדה מן המקום הראשון למקום השני. שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.0%.
תנובה, שחזרה לזירה הפרסומית לאחר הסערה התקשורתית, מצליחה להתברג השבוע לטבלה למקום השני, בזכות פרסומת להורדת המחירים שלה באמצעות מקאן-אריקסון. הפרסומת זוכה ל-6.5% זכירות. יחד עם זאת, רמת האהדה לפרסומת נמוכה מאוד ועומדת על 3.8% בלבד.
את המקום השני בדירוג האהובות תופסת השבוע הפרסומת של הלוטו מבית מפעל הפיס, בה המפלצות של הלוטו מטביעות ג'יפ בחול. הפרסומת של אדלר-חומסקי רושמת 3.3% בזכירות אך 13.9% באהדה.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי הפרסומת לבירה סטלה ארטואה, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-700 אלף דולר במחירי מחירון.
עוד עולה מהנתונים כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד לעומת שבוע שעבר בצורה ניכרת. מספרן השבוע עומד על 211 בהשוואה ל-320 בשבוע שעבר.
גם סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ירד משמעותית לעומת סך התקציבים שהושקעו בשבוע שעבר, ועומד על כ-21 מיליון דולר לעומת כ-38 מיליון דולר בשבוע שעבר.
הפרסומות הזכורות והאהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.