אחרי שכשלה בניסיון לחדור לשוק תרכובות המזון לתינוקות (תמ"ל), חברת מדיצ'י מדיקל עושה ניסיון לנצל את המחאה הצרכנית לשיווק המותג אופטימיל. היום (ב') הודיעה החברה כי תמכור את אופטימיל במחיר של 24.9 שקל לצרכן ברשתות רמי לוי שיווק השקמה, סופר-פארם וניו-פארם.
נזכיר כי בצל עננת רמדיה, מאז הושק המוצר, הוא כבש נתח שוק כספי של 1.5% בלבד משוק תרכובות המזון לתינוקות.
לדברי שרגא ברוורמן, מנכ"ל מדיצ'י מדיקל, "הצרכן אמר את דברו במהלך החודשים האחרונים. מדובר על צרכן נבון יותר שמבין שהוא צריך לשלם אך ורק על איכות המוצר ולא על קוסמטיקה מסביב. אנו לא נגלגל על הצרכן תשלומי-עתק לפרסום, והבנו מזמן כי הסיכוי לכניסה לבתי-חולים הינו קלוש לאור הדרישה הכספית הגבוהה מאוד".
לדברי ברוורמן, אופטימיל עומד ב-4 הדרישות והתקנים המחמירים ביותר בארץ ובעולם לתרכובות מזון לתינוקות ולפעוטות ומכיל רכיבי LC PUFA (DHA ו-AA) בכל 3 השלבים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.