הבצפר של חברות הפרסום מעלה בימים אלה קמפיין המשלב שילוט חוצות ופעילות ברשת החברתית בהיקף של למעלה מ-100 אלף שקל. הסלוגן המוביל את הקמפיין - "אל תכלא את עצמך במקצוע משעמם" - הוא רעיון של בוגרת מסלול הקופירייטניג של הבצפר, לירון ורדי.
כחלק מפעילות הקמפיין, נפתחה תחרות בדף הפייסבוק של הבצפר תחת הכותרת "משעמם בעבודה", במסגרתה מוזמנים הגולשים להעלות תמונה שלהם המציגה שיעמום במהלך יום העבודה, כאשר התמונה הטובה ביותר תזכה את השולח בשנת לימודים.
לדברי ורד בטש, מנכ"לית הבצפר, "רוב המועמדים שלנו מגיעים דרך חברים והמלצות מהענף. הקמפיין פונה לקהל שעדיין לא מכיר או מודע לאפשרות של לימודי פרסום ותקשורת ממוקדים ומציג את מגוון המסלולים הקיימים בתחום. המסר שרצינו להעביר הוא לא לעשות פשרות ולא למצוא את עצמך בעבודה לא מספקת או משעממת".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.