חברת RIM (ריסרץ' אין מושן) הודיעה היום (ה') כי היא עמלה על תיקון הבעיות בשירותי הבלקברי של החברה, שקרסו החל מיום ב' באירופה, באפריקה וברחבי המזרח התיכון, כמו גם באופן חלקי באסיה. מהתקלה סבלו גם הלקוחות של פלאפון וסלקום. אורנג', אגב, משתמשת בתשתית שנמצאת בהונג קונג ולכן לקוחותיה לא נפגעו.
הבעיה בשירותי הבלקברי השפיעה על איחור בקבלת הודעות דואר אלקטרוני וגם על ה-BBM - שירות ההודעות המיידיות של החברה. התקלה עצמה מטופלת בהדרגה, כאשר ב-RIM מדווחים על שיפור בשירות באירופה, המזרח התיכון, אפריקה והודו.
מייק לזרדיס, מייסד ומנכ"ל החברה, יצא היום בהתנצלות פומבית בפני לקוחות החברה בכל העולם - והבהיר: "תהיו בטוחים שאנו עושים הכל, ועובדים לילות כימים כדי לטפל בתקלות". מנגד, ציין לזרדיס כי פיתרון מלא של התקלות עדיין רחוק מלהתממש.
שירותי הבלקברי נחשבים לאמינים ומאובטחים מאוד ותקלות כאלו פוגעות קשה בתדמית של החברה, אבל זו בעיה טכנית שמתגמדת לעומת הצרות האחרות של רים, שמתבטאות היטב במחיר המניה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.