חברת ב.מ.וו חשפה רשמית את הדור החדש של סדרה 3, שתצא לשוק בחודשים הקרובים. המכונית עברה חידוש יסודי והיא ארוכה ב-9.3 מ"מ מקודמתה, ניצבת על בסיס גלגלים שהוארך ב-5 סנטימטרים ל-2.81 ותא מטען שנפחו צמח ל-480 ליטר.
יש לה עיצוב חיצוני חדש שנראה כמו גרסה מוקטנת של סדרה 5 החדשה וכך גם עיצוב תא הנוסעים, שכעת מציעה הרבה יותר מרווח ליושבים מאחור. באגף ההנעה אחד הדגמים המרכזיים יהיה דגם ה-328 החדש, שמצויד במנוע 2 ליטר עם ארבעה צילינדרים ומגדש טורבו כפול, שמייצר 245 כ"ס ומומנט של 35 קג"מ. הדגם הזה מסוגל להאיץ מאפס ל-100 קמ"ש ב-6.9 שניות בלבד ולהגיע ל-250 קמ"ש. למרות הביצועים המשודרגים הדגם חסכוני יותר ב-11% מדגם ה-328 היוצא.
חובבי ה-6 צילינדרים ימצאו את מבוקשם בדגם 335 החדש, עם מנוע 3 ליטר והספק של 306 כ"ס. המנוע השלישי בשלב הראשון של ההשקה הוא 2 ליטר דיזל, שיניע את ה-320d. הדגם הזה מתהדר בממוצע צריכת דלק יוצא דופן של כ-25 קילומטר לליטר ובפליטה של 109 גרם CO2 בלבד.
הדגם "הישראלי" המעניין ביותר, ה-320 בנזין, יושק רק באביב 2012. הוא מצויד במנוע ה-2 ליטר טורבו החדש אך בהספק מתון יותר של 184 כ"ס, והוא יוצע ככל הנראה במחיר אטרקטיבי במיוחד. בסתיו הבא תצטרף להיצע גם גרסה היברידית חזקה עם 306 כ"ס, שתוכל לנוע עד 4 קילומטרים על חשמל בלבד. סדרה 3 החדשה תהיה הראשונה שתושק באופן מלא תחת כנפי היבואנית החדשה, דלק רכב, לאחר שתושלם העברת הבעלות על הזיכיון בשבועות הקרובים. ההשקה מתוכננת לרבעון הראשון של 2012.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.