ענקית הקמעונאות וול מארט , צפוייה להגיע למכירות שיא של מוצרים בעונת החגים, לאחר שמוצריה זולים יותר משל מתחרותיה טרגט קורפ וסירס הולדינג'ס מבית Kmart, כך לפי ניתוח אנליסטים של "בלומברג".
קבוצה של 15 מוצרים שנבחנה על ידי "בלומברג", נמצאו יקרים יותר בכ-9% בטרגט קורפ, ובכ-13% יותר ב-Kmart - בהשוואה לאותם מוצרים בוול מארט. וול מארט הציגה מחירים נמוכים יותר גם מאלה של אמזון לפי קבוצה נבחרת של 18 מוצרים ומאלה של טוייס-אר-אס לפי קבוצה של 12 מוצרים.
על פי הערכות בלומברג, המכירות הקמעונאיות בארה"ב צפויות לספוג האטה של 2.8% במהלך עונת החגים הנוכחית, עקב שוק העבודה המקרטע, שוק הנדל"ן החלש והתנודתיות בשווקי המניות בארה"ב.
נציין כי עונת החגים בארה"ב, שתחל לקראת סוף החודש הנוכחי, מהווה מידי שנה מוקד עניין כלכלי, שכן הצרכנים הפרטיים במדינה מגבירים בתקופה זו את היקף הרכישות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.