יאהו יפן דיווחה היום (ו') על תוצאותיה הפיננסיות לרבעון השלישי של שנת 2011, המווה הרבעון הפיסקאלי השני שלה. החברה דיווחה כי הרווח הנקי עלה בכ-13% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, כאשר היא מציגה התאוששות בהכנסות מפרסום. הרווחים ברבעון הנוכחי הגיעו להיקף של 24.27 מיליארד ין, לעומת 21.44 מיליארד ין ברבעון המקביל בשנה שעברה.
הכנסות החברה עלו בכ-3.7%, מ-71.10 מיליארד ין ל-73.76 מיליארד ין. ההכנסות מפרסום גדלו, בעיקר מתעשיות האופנה, המזון ויצרניות הרכב, בנוסף לשירותי חיפוש הנדל"ן והתעסוקה שלה, שהניבו גם הם תמורה יפה.
תחזיות החברה לעתיד מדברות על רווח נקי של בין 72.18 ל-73.68 מיליארד ין בחודשים אפריל-דצמבר 2011, ועל הכנסות של בין 220.74 ל-224.64 מיליארד ין לאותה התקופה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.