מתיחות ביחסים בין מנכ"ל משרד התקשורת, עדן בר טל, לאגף התקציבים באוצר הובילה לכך שהאגף עצר למשרד התקשורת קמפיין פרסומי שתוכנן לעלות בקרוב. היחסים בין בר טל לאגף התקציבים אף הובילו לכך שרפורמות נוספות נתקעו, ובהן שיתוף אתרים סלולריים והקמת ועדת התדרים.
ל"גלובס" נודע כי בחודשים האחרונים התגלעה מתיחות בין בר טל לבין סגן הממונה על התקציבים, ערן פולק. הוויכוח בין השניים נוגע לתקציב שקיבל משרד התקשורת בעניין הטלוויזיה הקהילתית, תוך הפרת הבטחה של בר טל לאגף התקציבים, לאחר שחילץ את התקציב דרך ועדת הכלכלה בניגוד לסיכומים עם האוצר.
תגובת אגף התקציבים לא איחרה להגיע, ופולק סירב לאשר למשרד התקשורת תקציב לעניין ניתוק הזיקה שבין רכישת מכשירים סלולריים לבין קבלת הטבות ממפעיל חדש שהלקוח עובר אליו. כמו כן, משרד התקשורת רצה שהאוצר יעלה להחלטת הממשלה את ההצעה בדבר שיתוף אתרים סלולריים - החלטה שהתקבלה לפני שלושה חודשים ומתעכבת עד היום בשל המחלוקת בין הגורמים.
מאידך, באגף התקציבים טוענים שמשרד התקשורת מעכב במכוון את הקמת ועדת התדרים לדור הרביעי, בניגוד לסיכומים שנחתמו בין המשרדים.
ממשרד התקשורת נמסר בתגובה כי קיים שיתוף פעולה פורה בין המשרדים. ממשרד האוצר נמסר: "אין כל נתק. משרד האוצר עובד בשיתוף פעולה מלא עם משרד התקשורת".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.