ברקע הפרסומים על עזיבת עמוס שפירא את תפקיד מנכ"ל סלקום, מביע היום (ד') מנהל מחלקת מחקר ב-IBI אורי ליכט את דעתו בעניין: "מדובר להערכתנו ברעידת אדמה של ממש בסלקום. עמוס שפירא הוביל בשנים האחרונות את סלקום להישגים מרשימים ולתוצאות טובות משמעותית מהמתחרות. הוא היה האחראי לפיתוח האסטרטגיה השיווקית להתמודדת הטובה עם המשברים שפקדו את הסלקום ולתשואה העודפת של מניית סלקום על פני פרטנר בשנים האחרונות".
ליכט מוסיף כי "עמוס שלט בחברה ביד רמה ולא מן הנמנע שעם החלפת המנכ"ל נראה את חילופי הגברי נמשכים. האתגרים שהמנכ"ל החדש צפוי להתמודד איתם הם משמעותיים ביותר ולדסק"ש בעלת השליטה בחברה יאלצו לעשות ככל שביכולתם על מנת לבצע העברת מקל חלקה ככל האפשר".
בשיחות עם מקורביו אומר שפירא כי הסיבה לעזיבתו היא אישית ותחושה של מיצוי: "אחרי 6 שנים בתפקיד, כל ארגון צריך שינוי". על כניסת חברות הסלולר החדשות ב-2012 אמר שפירא: "כל שנה יש אתגרים חדשים בשוק הזה; לא בגלל זה אני עוזב. יש שווקים יותר קשים משוק התקשורת. זה העיתוי הכי נכון מבחינה אישית".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.