סמנכ"לית השיווק של בנק מזרחי-טפחות, נעמה גת, הודיעה על כוונתה לסיים את תפקידה לאחר 7 שנים. מועד הפרישה טרם נקבע, וגת תמשיך בתפקיד עד לאיתור מחליף מתאים.
בשנים האחרונות הובילה גת את מהלך המיתוג של הבנק וסדרה של פרויקטים שיווקיים, ובכללם הקמפיין המדובר "להעביר את דביר".
לגבי הקמפיין הזה אמרה גת בעבר בראיון ל"גלובס" כי "נגענו בבעיה אנושית אמיתית שקיימת לא רק בעולם הבנקאות אלא בעולמות אחרים. למה בנאדם נשאר במקום גם כשלא טוב לו? זה רגע אנושי קטן שדיבר אל כולם ולא ניסה למכור מוצר באגרסיביות. הקמפיין שבר את המחסום שאנשים שמים לעצמם כשהם רואים פרסומות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.