הפרסומת ליונדאי באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע. שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד על 11.1%.
גם מבחינת האהדה רושמת הפרסומת שיעורים נמוכים יחסית - 20% פחות מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד על 24.1%.
הפרסומת היא גם הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון.
במקום השני בדירוג הזכורות ממוקם הקמפיין של רשת האופנה TNT באמצעות משרד הפרסום David. הפרסומת מגיעה למקום החמישי בדירוג האהובות. הקמפיין עלה תחת הסלוגן "twenty five is old".
במקום השני באהובות נמצא קמפיין מפעל הפיס של אדלר-חומסקי, שדורג רק במקום התשיעי בדירוג הזכורות.
במקום השלישי, הן בדירוג הזכורות והן בדירוג האהובות, נמצא הקמפיין של ביטוח ישיר. הקמפיין, בכיכוב הפרנזטור דודו אהרון, כולל סצנה שבה הוא מתפרץ לחתונה.
עליה במספר הפרסומות
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה לעומת שבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 323 (בהשוואה ל-304 בשבוע שעבר).
במקביל, סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ירד משמעותית לעומת סך התקציבים שהושקעו שבוע שעבר, ועומד על כ-21 מיליון דולר (לעומת כ-31.7 מיליון דולר בשבוע שעבר).
הפרסומות הזכורות והאהובות 27 אוקטובר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.