בסוף השבוע שעבר קיבלה החברה אישור ממשרד התקשורת על כך שזו הקידומת שבה תפעל.
בנוסף חשפה החברה את הלוגו שלה שלמרבה הפלא יהיה בצבע אדום. הצבע האדום הוא הצבע של הוט, חברת האם של מירס, שמקימה אף היא רשת סלולרית בימים אלה, והוא גם הצבע שמתכננת סלקום למותג המוזל שהיא מתכננת להשיק.
הקידומת 058 הייתה בעבר הקידומת שבה השתמשה סלקום, ואשר במסגרת תוכנית המספור החדשה שיישם המשרד נלקחה ממנה לטובת המתחרים החדשים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.