חברת באידו (Baidu, סימול: BIDU), ענקית שירותי חיפוש באינטרנט בשפות סינית ויפנית, מציעה שירותי חיפוש בדפי אינטרנט, חדשות, תמונות, קבצי מדיה ובלוגים באמצעות קישורים, וכן פלטפורמות למסחר אלקטרוני המותאמות לצרכן. בנוסף, היא מעצבת ומספקת שירותי שיווק באינטרנט, המאפשרים ללקוחותיה להגיע למשתמשים אשר הביעו עניין במוצרים מתחרים.
המומנטום העסקי החזק בחברה נמשך גם במהלך הרבעון השלישי של השנה. בסופו הציגה באידו עלייה של כ-85% בהכנסות (6% מעל הערכות הקונצנזוס), הנובעת בעיקר מהגידול בשיעור ההכנסה החודשית מלקוחות (APRU) כמו מפרסמים גדולים. ייתכן כי רכישת Qunar, מנוע החיפוש האנכי המוביל בסין, תגרום לעלייה נוספת בשיעור הצמיחה.
באידו ממשיכה לשפר את תחרותיות הליבה שלה דרך המעבר לשימוש במערכת של פניקס (Phoenix). זהו מהלך אסטרטגי ארוך טווח וחשוב, שעשוי להפוך אותה לחברה חזקה עם מערכת חדשה, שתספק הכוונה טובה יותר וכלי דיווח למפרסמים. בנוסף, באידו מציגה שיפור בטכנולוגיית התצוגה, ותומכת בנתוני מידע נוספים בפורמט הפרסום ובאתר האינטרנט שלה.
אלו הביאו את באידו לעדכן מעלה ב-1%-2% את תחזיות ההכנסות והרווח למניה ב-2011 ו-2012. להערכתנו החברה תציג רווח שנתי נקי למניה של 19.01 דולר ו-30.49 דולר בהתאמה. בהסתמך על שוק פרסום בריא ב-2012, אנו ממליצים על מניית החברה "קנייה", ומעלים את מחיר היעד מ-182 דולר ל-186 דולר - כ-38% מעל מחירה הנוכחי.
מחלקת המחקר, מריל לינץ'
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.