אתמול נערך סיור ראשון של עיתונאים עם שר התחבורה ישראל כץ בתוואי הרכבת המהירה לירושלים - פרויקט התשתית הגדול ביותר בהסטוריה של מדינת ישראל, שעלותו מוערכת בכ-7 מיליארד שקל.
אורך המסילה שתצא מתחנת ההגנה בת"א ותגיע עד לבנייני האומה הוא כ 57 ק"מ; העבודות כוללות כרייה של חמש מנהרות ביניהן מנהרה באורך של יותר מ-11 קילומטר ובנייה של עשרה גשרים, אחד מהם מתנשא כבר בימים אלו לגובה של 90 מטר; על הפרוייקט כולו אחראים לא פחות מ-680 מהנדסים שהגיעו מכל רחבי העולם - כל זאת כדי לקצר את זמן הנסיעה מת"א לירושלים ל-28 דקות בלבד.
"גלובס TV" הצטרף לשר התחבורה ישראל כץ למפגן הכח השני שלו במהלך החודש האחרון. צפו בווידיאו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.