הוט היא פלטפורמת השידור הראשונה בישראל שמאפשרת לצופיה לקבל הצצה בלעדית לפרקי העונה החדשה של סדרת הטלוויזיה "עספור", על-ידי סריקת QR Code באמצעות סמארטפונים.
QR Code (Quick Response Code) הוא ברקוד דו-ממדי, שבו מקודד מידע טקסטואלי בצורה גראפית-ויזואלית. על מנת להפעילו יש להוריד תוכנת סריקה מחנות האפליקציות. לאחר התקנת התוכנה על גבי המכשיר הסלולרי, יוכל המכשיר לקרוא את הקודים שמופיעים בסיום כל פרק.
בחברת הכבלים הוחלט כי בסוף כל פרק יופיע על מסך הטלוויזיה QR Code, וצופי הסדרה שיסרקו את הקוד יקבלו הצצה בלעדית לפרק הבא.
מהוט נמסר כי עד כה, הקוד הראשון ששודר בסוף הפרק השני נסרק אלפי פעמים.
"עספור" נחשבת לאחת מההצלחות הגדולות של הטלוויזיה הישראלית בתחום הניו-מדיה. היא זכתה בעונה הראשונה ליותר מ-21 מיליון הזמנות ב-VOD וליותר מ-250 אלף מעריצים בעמוד הפייסבוק שלה.
צמד פרקי הבכורה של העונה הנוכחית, שעלתה לאוויר לפני כשבוע, זכו למאות אלפי הזמנות ב-VOD. פרק הבכורה של "עספור" זכה לרייטינג של 6% צפייה בזמן השידור. הפרק ששודר שלשום (ג'), האחרון עד כה, השיג נתון גבוה יותר של 7.3% צפייה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.