איילה צורף תקים ותנהל את מחלקת הדיגיטל הקונצרנית של תנובה, תחת ניהולה של אלונה אריאלי-להב, סמנכ"לית תקשורת וקשרי ממשל.
במסגרת תפקידה תשמש צורף כמנהלת המקצועית של פעילות הדיגיטל, תוביל את הרחבת הנוכחות האינטרנטית של החברה ושל החברות-הבנות בקונצרן תנובה.
צורף שימשה בשנה וחצי האחרונות כעורכת מדור הדיגיטל ב-"TheMarker". קודם לכן שימשה ככתבת הפרסום של העיתון וסיקרה גם את תחום השיווק, משנת 2002.
מנכ"ל תנובה, אריק שור, אמר כי "אני שמח על הצטרפותה של איילה צורף לתנובה. איילה מביאה איתה רוח חדשה של ידע וניסיון בכל עולמות הדיגיטל, והיא תסייע לנו בקשר הישיר עם הצרכנים שלנו ותעמיק את היכולות הדיגיטליות של קונצרן תנובה. אני בטוח שהניסיון הרב של איילה בתחום יביא את תנובה לשורה הראשונה של החברות גם בנושא זה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.