חברת קולגייט-פלמוליב עוסקת בייצור ושיווק מוצרי צריכה היגייניים ברחבי העולם. מוצריה כוללים בין היתר משחות שיניים ומי פה, סבונים, דאודורנטים, מוצרי שמפו, נוזלי כביסה ומוצרים לניקוי הבית. החברה פועלת תחת מותגים שונים, כגון Colgate, Palmolive, Speed Stick, Caprice ,Ajax, Soupline ועוד. בנוסף, היא מייצרת מזון לבעלי חיים תחת המותג Hill's Science Diet, שמשווק לווטרינרים וחנויות לבעלי חיים. החברה הוקמה ב-1806, ומשרדיה ממוקמים בניו יורק.
החברה הציגה תוצאות מאכזבות לרבעון השלישי, בין היתר בשל ירידה ברווח הגולמי שהיה נמוך ב-3% מהערכות הקונצנזוס. אנו סבורים, כי הערכות הקונצנזוס לתוצאות הרבעון הבא, הרביעי, צריכות להתעדכן מטה בכ-4%. בהתאם, הורדנו את תחזית הרווח למניה ברבעון הרביעי, מ-1.33 דולר ל-1.28 דולר, בשל עלייה צפויה במחירי הסחורות ובהוצאות השיווק.
עם זאת בחרנו להשאיר המלצתנו למניה "תשואת יתר", שכן להערכתנו החברה עשויה להניב ביצועי יתר במהלך 2012, עם צמיחה דו-ספרתית ברווח הנקי למניה לשנה (פיסקלית) שיעמוד על 5.55 דולר. זאת בין היתר הודות לשיפור של החברה במרווח שבין הסחורה למחיר. בנוסף, אנו סבורים כי החברה מציעה עירוב של מוצרים דפנסיביים.
למרות פרופיל צמיחה גבוה, החשיפה לשווקים מתעוררים, השקיפות בהכנסות, החזר הגבוה על ההון המושקע, ופוטנציאל אסטרטגי - החברה נסחרת במכפיל רווח תפעולי כמו מקבילותיה בענף. אנו מותירים את מחיר היעד למניה על 101 דולר - כ-15% מעל מחירה הנוכחי.
מחלקת המחקר, מורגן סטנלי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.