נענע10 בדרך לצעדי התייעלות, שעשויים לכלול פיטורי עובדים.
בדומה לגופי תקשורת אחרים, גם נענע10 מתמודד עם המציאות החדשה ועם הקיפאון שנוצר באחרונה בשוק הפרסום המקומי.
לדברי מנכ"ל נענע10, גיא אלון אליאב, "יש משבר, וצריך להתמודד איתו. אנחנו נתייעל בהתאם, אך לאו דווקא באמצעות פיטורים".
יש לציין כי "גלובס" פרסם בשבוע שעבר כי אתר וואלה פיטר מספר עובדים במחלקות השונות.
גורם בענף האינטרנט הסביר ל"גלובס" כי "קיימת פגיעה קריטית בענף, בעיקר לאור העובדה ש-8 מתוך 10 המפרסמים הגדולים במשק הפסיקו לפרסם - הן בגלל המחאה החברתית, ובמקרה של חברות הסלולר בגלל הליכי רגולציה כאלה ואחרים".
עם זאת, פיזר הגורם מעט אופטימיות: "המצב הנוכחי לא יימשך לנצח", אמר, "מפרסמים לא יוכלו לתת למותגים שלהם להיעלם - אי-אפשר שמותג לא יופיע בטלוויזיה חצי שנה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.