מועדון הכדורגל של צ'לסי הודיע כי ימצא ספונסר שמי לאצטדיון שלו, סטמפורד ברידג', במהלך שנת 2012. רון גורליי, מנכ"ל המועדון, מצוטט באתר ה-BBC: "אנחנו מקווים להוציא הודעה רשמית על הנושא בששת-שמונת החודשים הקרובים. זו תהיה דרך מצוינת להגדיל את ההכנסות שלנו".
בעבר נטען בתקשורת הבריטית כי צ'לסי תנסה למכור את החסות השמית של האצטדיון שלה עבור סכום של כ-150 מיליון ליש"ט ל-10 שנים.
סטמפורד ברידג' מכיל 42,499 מקומות במשחקי פרמיירליג, ו-38 אלף בלבד במשחקי צ'מפיונס ליג, עקב הגבלות של אופ"א. העניין הזה כמובן מעמיד את צ'לסי בפיגור משמעותי לעומת המתחרות שלה באנגליה ובאירופה מבחינת יכולת ייצור הכנסות.
"יש לנו את המגרש השמיני בגודלו באנגליה וה-61 בגודלו באירופה, אבל כשמסתכלים על תוכניות הבנייה העתידיות באירופה, רואים שאנחנו יכולים ליפול עד למקום ה-75 ביבשת בקיבולת האצטדיון שלנו. במצב אופטימלי, היה לנו אצטדיון של 60-65 אלף מקומות", הוסיף גורליי.
בצ'לסי נתקלים בינתיים בבעיות בכל הקשור לבניית אצטדיון חדש, אבל גורליי הבהיר כי "בינתיים אנחנו ממשיכים לבחון אופציות להרחיב את סטמפורד ברידג'".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.