מיקרוסופט , יאהו ו-AOL משתפות פעולה בשוק הפרסום המקוון, במטרה להתחרות במתחרותיהן הגדולות - גוגל ופייסבוק.
שיתוף-הפעולה, עליו הכריזו 3 ענקיות הטכנולוגיה אתמול (ג'), נועד לאחד את שטחי הפרסום שברשות 3 החברות - כאשר כל אחת מהן תוכל להציע ללקוחותיה לפרסם תוכן גם אצל החברות אחרות.
למרות שיתוף-הפעולה, החברות יוסיפו להתחרות אלה באלה ולשמור על עצמאותן, תוך שהן שומרות על צוותי מכירות נפרדים. לפיכך, החברות מקוות כי הרגולטורים בארה"ב לא יתנגדו לעסקה מתוך חשש למונופול. שיתוף-הפעולה צפוי לצאת לדרך בפועל בחודש ינואר 2012.
המהלך נועד לחזק את מיקרוסופט, יאהו ו-AOL בשוק הפרסום המקוון, כאמור, מול גוגל ופייסבוק. גוגל לבדה מחזיקה ב-46% מנתח שוק זה בארה"ב, כאשר 3 החברות מחזיקות רק ב-15% ממנו, יחדיו. פייסבוק אמנם מחזיקה בנתח מצומצם של 3%, אולם המספרים שלה, המצביעים על גידול בקצב מהיר במיוחד, מטרידים מאד את מתחרותיה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.