בעקבות הוראת משרד התקשורת לחברת פלאפון, הודיעה חברת הסלולר למשרד כי הפסיקה באופן מוחלט לדרוש מלקוחות שביקשו להתנתק להתייצב במרכז השירות שלה. המשרד הבהיר כי על כל הפרה דומה עלולה החברה להיקנס בסכום של 50 אלף שקל.
הוראת המשרד הגיעה בעקבות לא מעט תלונות של לקוחות, מהן עולה כי בשעה שביקשו להתנתק משירותי החברה, דרשה מהם פלאפון להתייצב במרכז השירות מבלי להסתפק בשליחת בקשה בכתב (במייל או בפקס) כפי שנדרש בהוראות הרישיון.
משרד התקשורת ביצע פעילות פיקוח בנושא, ולאור ממצאי הפיקוח הנחה את פלאפון לחדול מיידית מהנונג הפסול.
מחברת פלאפון נמסר לאחרונה כי ההפרה הנדונה טופלה ותוקנה לחלוטין, ואכן זרם התלונות למשרד בנושא זה פסק בשבועות האחרונים.
במשרד התקשורת מדגישים כי הליך הפיקוח יימשך, וכי הוא שוקל לחלט מהערבות הבנקאית שהפקידה החברה בידי המשרד סכום של 50 אלף שקל, על כל מקרה בעתיד בו יוכח כי חברת פלאפון הפרה את הוראות רישיונה בנושא.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.