אחרי חודשים של מאבק צמוד, הצליח לראשונה אתר ynet לעקוף את אתר וואלה - כך עולה מסקר TIM לחודש אוקטובר 2011, הבודק את שיעור החשיפה של גולשים לאתרי אינטרנט.
מנתוני הסקר עולה כי אתר ynet השיג בחודש שעבר שיעור חשיפה של 61.9%, לעומת 60.2% של אתר וואלה. אתר ynet רשם זינוק יפה גם בגלישה ממקומות עבודה, כשהוא ניצב במקום השני עם חשיפה של 53.9% - אחרי גוגל (83.6%) ולפני פייסבוק (43.6%) ו-וואלה (40.6%).
ברשימה הכללית גוגל ממשיך להוביל עם חשיפה של 90.5%, כשפייסבוק רושם שיא של כמה חודשים עם חשיפה של 75.9%, ויו-טיוב עם 66.4%.
מלבד ynet ונענע10 שרשמו עלייה קלה, נראה כי שאר אתרי החדשות לא הצליחו למנף את אירוע המדיה החדשותי של שחרור גלעד שליט בחודש שעבר כדי לשפר את מצבם ברשימה ובכלל.
סקר TIM הציג לראשונה גם נתוני גלישה ממכשירים סלולריים, כשראש הרשימה אינו שונה במיוחד מהרשימה של הגלישה הרגילה מהמחשב. על-פי הסקר, גוגל (32%), פייסבוק (29.8%), יו-טיוב (20.8%), ynet (17%) ו-וואלה (14%) מובילים את הרשימה.
בגלישה מהסלולר לאתרים כלכליים, "גלובס" מוביל עם שיעור חשיפה של 3.3%, לעומת "כלכליסט" עם 3.2% ו"דה מרקר" עם 2.7%. בחשיפה הכללית "כלכליסט" רשם שיעור חשיפה של 15%, "דה מרקר" עם 12.1%, ו"גלובס" עם 11.8%. בגלישה ממקומות העבודה "כלכליסט" רשם שיעור חשיפה של 13.8% במהלך חודש אוקטובר, "גלובס" עם 11.7%, ו"דה מרקר" עם 9.4%.
סקר TIM אוקטובר 2011
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.