תשעה שבועות בתוך עונת ה-NFL, שוב מתברר עד כמה פופולארי הפוטבול המקצועני בארצות הברית עבור צופי הטלוויזיה.
הערוץ "NFL נטוורק", שנמצא בבעלות הליגה, מפרסם כי 32.1 מיליון צופים כבר הספיקו לראות את המשחקים השנה, בהשוואה ל-31.6 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. הערוץ נחשף לכ-60 מיליון בתי אב בארצות הברית, כמחצית מכלל בתי האב במדינה שמחזיקים במכשירי טלוויזיה, על-פי חברת נילסן.
אגב, גם הפלטפורמה הדיגיטלית של הליגה רושמת עלייה בעניין העונה: על-פי ה-NFL, האתר הרשמי של הליגה רשם העונה עלייה של 64% בכמות הדפים הנצפים, ועלייה של 37% בכמות המשתמשים היחודיים.
משחק הסופרבול, שמכריע את גורל האלופה בליגה, הוא אחד מאירועי הספורט הנצפים ביותר בעולם, יחד עם גמר ליגת האלופות בכדורגל וגמר המונדיאל. סופרבול 2011 נצפה על-ידי 111 מיליון אמריקנים, מה שהפך אותו למשדר הכי נצפה בתולדות הטלוויזיה בארצות הברית. השנה יתקיים הסופרבול ב-5 בפברואר באינדיאנפוליס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.