התיקון לא עזר? משתמשי מערכת ההפעלה החדשה של אפל ה-iOS 5 טוענים שהעידכון שהוציאה החברה למערכת אתמול (ו') לא פתר את בעיית הסוללה במכשירים שמריצים את מערכת ההפעלה.
הפורומים של חברת אפל מלאים בלקוחות שטוענים שהעדכון ששחררה החברה לא פותר את הביעה, ויש אפילו הטוענים שהבעיה החמירה לאחר התקנת העדכון. אחד הלוקחות טוען שהסוללה שלו מתרוקנת ב-10% כל שעה.
"העדכון האחרון למערכת ההפעלה פותר חלק ניכר מבעיות הסוללה שהלקוחות נתקלו בהן", אמרה טרודי מולר, דוברת של חברת אפל. "אולם נותרו כמה בעיות מינוריות שאנחנו ממשיכים לבדוק אותן".
אולם כדרכה של אפל בהתמודדות עם תלונות כאלה, היא הכחישה בהתחלה שמדובר בבעיה רצינית וטענה בשבוע שעבר ש"מדובר בכמה באגים, שמשפיעים על מספר מועט של משתמשים". באפל לא הרחיבו אז על הסיבות האפשריות לתופעה שפוגעת בחלק ניכר ממשתמשי מערכת ההפעלה החדשה שלה.
לאפל יש מסורת ארוכה של שחרור מוצרים עם באגים למינהם, הזכורה מבינהם היא פרשה "אנטינה-גייט", בשנה שעברה, לאחר שחרור האייפון 4. במסגרת הפרשה התלוננו הרבה מהלקוחות שקנו את המכשיר, שאם מחזיקים אותו בצורה מסויימת, הקליטה של המכשיר יורדת בצורה ניכרת. גם אז טענה אפל בהתחלה שמדובר בתקלה מינורית ש"פוגעת במספר מועט של משתמשים", אבל לבסוף נאלצה החברה להודות בטעות ושיחררה עדכון למערכת ההפעלה שפתר הנושא, וגם חילקה כיסויים למשתמשים ובכך תיקנה את הבעיה לחלוטין.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.