גרופון ישראל הודיעה היום (ב') כי היא מיישרת קו עם החברה העולמית ומשיקה קטגוריית קופונים של נופש ותיירות.
מדובר במהלך שהוא בעיקרו מיתוגי ושקיים בשוק האמריקני והבריטי כבר מספר חודשים תחת השם Groupon Getaways.
גרופון, בדומה לאתרי קופונים אחרים, הציעה עד היום עסקאות ודילים בתחומי הנופש והתיירות, אך כעת ברצונה לייחד לכך קטגוריה נפרדת ומבודלת משאר הפעילות באתר.
בחברה מתכוונים להציע קופונים הן לתיירות יוצאת והן להשתמש בפריסה העולמית של אתרי גרופון כדי להציע דילים לתיירות נכנסת לישראל.
לדברי מנכ"ל גרופון ישראל, דורי היללי, "גרופון תהפוך לשחקן משמעותי בשוק התיירות היוצאת, בזכות המחירים התחרותיים והפערים בהשוואה למחירי השוק".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.