שטראוס קפה ישראל נכנסת לעולמות האספרסו הביתי באמצעות רכישת חברת Espresso Club, המשווקת ומפיצה מכונות וקפסולות אספרסו לשוק הפרטי בישראל על בסיס מערכת עולמית של חברה האיטלקית Caffitaly, ובכך תיתן מענה לטרנד הצרכני העולמי של צריכת אספרסו וקפה בבית, הנמצא בצמיחה משמעותית.
היקף העסקה מסתכם בכ-30 מיליון שקל.
משטראוס נמסר כי "מהלך זה מתחבר לאסטרטגיה הכוללת של שטראוס קפה ישראל לתת מענה 360 מעלות לצרכן הישראלי, תוך חיבור לטרנדים עולמיים בהתאמה לישראל, לצד הסגמנטים המסורתיים של החברה בתחום הקפה הטורקי והנמס בהם היא מובילה כיום".
נדב ארנס, מנכ"ל שטראוס קפה ישראל, אמר היום: "רכישת חברת Espresso Club מהווה צעד משמעותי של שטראוס קפה ישראל, הנכנסת היום לעולמות האספרסו הביתי (מכונות וקפסולות), המהווה חלק מטרנד עולמי שמצביע על סגמנט האספרסו כסגמנט בצמיחה, זאת לצד הקפה הקלוי והנמס".
לדבריו, "בכוונתנו להביא את המומחיות והניסיון של שטראוס בקפה לחוויית האספרסו הביתי, לבנות ולפתח תשתית להעמקת הפעילות בסגמנט האספרסו על מגוון פתרונותיו וכן להמשיך ולפתח את תחום האספרסו הביתי כזרוע פעילות מרכזי בשטראוס קפה ישראל, התורם לצמיחה העתידית של החברה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.