מנכ"ל חדש ללפ"מ: איש השיווק והפרסום גדי מרגלית זכה במכרז לתפקיד מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) - כך נודע ל"גלובס".
אמש (ב') התכנסה ועדת האיתור בפעם האחרונה, סיימה לראיין את המועמדים והחליטה בסופו של דבר לבחור במרגלית, לשעבר מנכ"ל משותף בחברת הפרסום המגזרי "טריו" (בשותפות עם אדלר-חומסקי) וסמנכ"ל השיווק של רשת קלאב מרקט.
מרגלית יחליף בתפקיד את נתן מאיר. בעבר הוזכרו שמותיהם של בכירים בלשכת נתניהו כמי שלוטשים עיניים לתפקיד.
לשכת הפרסום הממשלתית נמצאת תחת סמכותו של משרד ההסברה, שבראשו עומד השר יולי אדלשטיין, והיא פועלת כמשרד פרסום והפקה עבור משרדי ממשלה, תאגידים על-פי חוק, חברות ממשלתיות וגופים ציבוריים.
לפ"מ חולשת על מאות מיליוני שקלים. היא אינה מתוקצבת מתוך תקציב המדינה ופועלת כיחידת רווח והפסד נפרדת, למרות שמשרדי הממשלה מחויבים לקנות ממנה את השירותים.
בין היתר מספקת הלשכה שירותי פיתוח אסטרטגיה פרסומית שיווקית, הכנת מסרים והפקתם בצורות שונות (כמודעות, תשדירי רדיו וטלוויזיה, שיתופי-פעולה עם ערוצי תקשורת, פרסומים באינטרנט ובשלטי חוצות והעברת המסרים לאמצעי התקשורת). לפ"מ מספקת שירותים בארץ ובחו"ל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.