מצעד האפליקציות: אתר תיירות שמבוסס על המלצות חברים

וגם: הפיצ'ר החדש של טוויטר - Activity, מוכיח כי גם שירות המיקרו-בלוגינג רוצה להיות פייסבוק ולא רק ההפך, ואפליקציה ליצירת סקר קצר מבוסס מיקום

אקטיביטי: מה עומד מאחורי הציוצים

לא רק פייסבוק רוצה להיות טוויטר; מסתבר שזה עובד גם ההפך. שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר השיק באחרונה פיצ'ר חדש הקרוי Activity, שמזכיר באופן חשוד את קופסת הטיקר שהשיקה פייסבוק. הפיצ'ר חושף את המשתמשים ל'חצר האחורית' של הפעילות בשירות, קרי כל הפעולות בזמן אמת שעושים הנעקבים שלכם, מלבד הציוצים שהם מעלים. כך, לדוגמה, ניתן לראות מי התחיל לעקוב אחר מי, ומי סימן ציוץ מסוים כמועדף ("פברט" מהמילה Favorite, בלשון טוויטר). עוד השיקה טוויטר גם פיצ'ר שמאפשר למשתמשים לשמור עד 25 שאילתות חיפוש שהם ביצעו באתר.

תרמילאית 14 נובמבר / מתוך: אתר twitter
 תרמילאית 14 נובמבר / מתוך: אתר twitter

אפטייק: לטייל עם המלצות

פיצ'ר חדש של הסטארט-אפ Uptake (אפטייק) מאפשר לנצל ביעילות את הגרף החברתי שכולנו בונים בפייסבוק. לאחר התממשקות לחשבון האישי בפייסבוק, תוכלו להזין שאלה ספציפית, כגון בקשה למלון מומלץ באמסטרדם, והמערכת של Uptake תאפשר לכם לפרסם את השאלה לכלל החברים בפייסבוק ותציע לכם חברים בפייסבוק שעשויים לספק לכם את ההמלצה הכי טובה. איך? הטכנולוגיה סורקת את התוכן שמייצרים החברים שלכם בפייסבוק, כגון עדכוני מיקום שביצעו, תמונות שתויגו במקום מסוים, וסטטוסים ותגובות שכתבו, כך שתוכלו להתייעץ רק עם המבינים שמבין החברים.

תרמילאית 14 נובמבר / מתוך: Uptake
 תרמילאית 14 נובמבר / מתוך: Uptake

VoteSpot: סקר מבקרים

אפליקציית VoteSpot לוקחת את עדכוני הצ'ק-אין לשלב הבא: יצירת סקרים על מנת לקבל חוות דעת ממבקרים אחרים. איך? באמצעות ה-GPS, האפליקציה חושפת בפני המשתמש את המקומות שמסביבו, ולאחר הבחירה במקום המיועד, ניתן לשאול אנשים אחרים אם הם אהבו את האוכל במקום או אם השירות היה מוצלח. נכון לעכשיו, ניתן לענות רק בתשובות של כן או לא, כשהמשתמשים יכולים גם לצפות במפה שבה מסומנים מקומות שסביבם כבר נוצר סקר כזה, ולהוסיף תשובה. האפליקציה כוללת גם יכולות שיתוף לפייסבוק וטוויטר. הורדה חינם באפסטור של אפל.

תרמילאית 14 נובמבר / מתוך: VoteSpot
 תרמילאית 14 נובמבר / מתוך: VoteSpot