הוועד המנהל של רשות השידור החליט על הקמת מערך מכירת פרסום פנימי. המערך החדש יעסוק במכירת פרסום בתוך רשות השידור ולא באמצעות זכיין חיצוני.
כפי שפורסם ב"גלובס", האפשרות למכור בעצמה את זמן האוויר לפרסום בקול ישראל עלתה לאחר שאף גורם לא ניגש למכרז שפרסמה הרשות בנושא.
כזכור, לאחר התקשרות ארוכת שנים עם שפ"מ החליטה רשות השידור לפרסם מכרז למכירת זמן הפרסום. המכרז גם כלל חלוקה של תחנות הרדיו לאשכולות. המכרז עורר ביקורת בקרב גורמים בענף הפרסום, ובסופו של דבר, כאמור, אף גורם לא ניגש אליו.
בעקבות כך הוחלט להקים ועדה פנימית לאיתור מועמדים לתפקיד האחראי על הקמת מערך הפרסום.
חברי הוועדה הם: ד"ר אמיר גילת, יו"ר רשות השידור, העומד בראש הוועדה; יוני בן-מנחם, מנכ"ל הרשות; יעקב בורובסקי, חבר הוועד המנהל; דוד חיון, יו"ר ועדת הכספים; מיקי מירו, מנהל קול ישראל; ערן הורן, סמנכ"ל כספים וכלכלה; ולינדה בר, דוברת רשות השידור.
ועדת האיתור, בראשות יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, תקבל הצעות ממועמדים מתאימים מתוך הרשות ומחוצה לה, כשהכישורים הנדרשים הם ניסיון והיכרות מעמיקה עם עולם הפרסום בישראל עם מתן עדיפות לתקשורת האלקטרונית.
מהרשות נמסר כי ועדת האיתור תהיה רשאית לפנות גם ביוזמתה למועמדים שתמצא לנכון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.