קמפיין חדש עלה אתמול ברשת תחת השם "התנועה לשמירת הבולבולים". מכל עמוד שגלשת אליו הציצה המילה הזו, שמצחיקה אותנו גם כבוגרים.
אחרי הצחקוקים היה כמעט ברור מאליו שמדובר בקמפיין של החברה להגנת הטבע או אגודת הצפרים, המטיף לשמירה על בעל החיים המדובר.
אבל ילדים בני 30 ו-40 הם עדיין ילדים, והגיחוך המביך שעלה על הפנים גרם לכולם לתהות ולבלבל את הרשתות החברתיות בפוסטים על בולבולים.
סרטון משעשע שעלה היום לרשת ממשיך את אותה עמימות, אבל בירור קצר מבהיר את התמונה: "התנועה לשמירה על הבולבולים בישראל" היא חלק מקמפיין של דורקס בשיתוף הוועד למלחמה באיידס, לקראת יום האיידס הבינלאומי שיחל ב-1 בדצמבר.
הקמפיין הזה (של חברת twisted), אם תרשו לנו לחוות דעה, הוא מהמוצלחים והוויראליים שעלו כאן לאחרונה. הוא מוכיח בפעם המי יודע כמה שרעיון טוב עושה את כל ההבדל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.