קבוצת רכישה חתמה על אופציה לרכישת קרקע מהכשרת היישוב

בכוונת החברה לארגן במקום קבוצת רכישה לבניית שני בנייני מגורים שיכללו 36 דירות ■ הסכם האופציה נחתם לתקופה של חצי שנה על פי מחיר מגרש של כ-17 מיליון שקל

קבוצת רכישה בהובלת שותפות "גני רוממה" של אייל לוי, עודד ויסבך ומירן פז חתמה על הסכם אופציה עם חברת הכשרת היישוב לרכישת שטח בשכונת רוממה הישנה בחיפה. בכוונת החברה לארגן במקום קבוצת רכישה לבניית שני בנייני מגורים שיכללו 36 דירות. הסכם האופציה נחתם לתקופה של חצי שנה על פי מחיר מגרש של כ-17 מיליון שקל.

מדובר בקרקע בשטח 7 דונם ברחוב הפלמ"ח 54. על פי תוכנית קיימת ניתן לבנות על 2.5 דונם מתוך השטח כאשר השאר מוגדר כשטח ציבורי פתוח שעל היזמים לפתח כמצפור ושביל הליכה. נכון להיום מדובר בשטח קרקע חשוף וריק מבניינים קיימים. קבוצת הרכישה שתגובש במקום תצטרך לשאת גם בעלות הפיתוח של השטח הציבורי.

הסכם האופציה נחתם כאמור לתקופה של חצי שנה במהלכה, מקווים 'בגני רוממה' תגובש קבוצת הרכישה. מחיר המגרש מגלם שווי של כ-472 אלף שקל לקרקע ליחידת דיור. על פי גורמים בשוק הנדל"ן המקומי מדובר במחיר התואם את המחירים בסביבה. כמו כן, אם ייצא לפועל הפרויקט מדובר בפרויקט חדש ראשון שנבנה בשכונה הותיקה מזה שנים.

על פי התכנון של מארגני הקבוצה ייבנו במקום שני בנייני מגורים בני 9 קומות כל אחד. בפרויקט מתוכננות דירות 4 חדרים בשטח 106 מ"ר, דירות 5 חדרים בשטח 124 מ"ר ודירות 6 חדרים בשטח 142 מ"ר. עוד על פי התכנון לכל דירה יוצמדו 2 חניות ומחסן. אומדן המחירים, על פי מארגני הקבוצה עומד על 1.36 מיליון שקל לדירות 4 חדרים, 1.56 מיליון שקל לדירות 5 חדרים ו-1.76 מיליון שקל לדירות 6 חדרים. את הפרויקט תכנן אדריכל אריה מאייר.

חשוב לציין כי כל עוד לא מומשה האופציה אין כל וודאות שהעסקה אכן תצא אל הפועל. מהכשרת היישוב נמסר: "אין תגובה".