תקציב הפרסום של מכללת אחווה יוצא למכרז: ל"גלובס" נודע כי על התקציב, בהיקף של כ-4 מיליון שקל, מתמודדים משרדי הפרסום יהושע TBWA, פוגל-אוגילבי, פרסום אברהם, לעומק התודעה ורגב-קויצקי.
בשנים האחרונות תקציבי הפרסום של המכללות השונות מופנים יותר לכיוון האינטרנט, ותנאי הסף של מכללת אחווה מציגים מגמה זאת היטב: בעוד שברוב המכרזים מוצג סף של טיפול בתקציבי פרסום "מסורתיים", במכרז זה מוצג גם סף להיקף תקציבים דיגיטליים.
תנאי הסף קובעים כי בהתאם לדוח חברת יפעת בקרת פרסום, המחזור הכספי של המציע בשנתיים האחרונות (2009-2010) עמד על לפחות 10 מיליון שקל בכל שנה, כאשר לפחות 2 מיליון שקל מהיקף הפרסום המתואר הינו פרסום באינטרנט.
תנאי זה מאפשר התמודדות של משרדי פרסום קטנים וכן חברות המתמחות באינטראקטיב. למשרד המציע צריכה להיות יכולת מוכחת למתן שרותי פרסום במדיה הדיגיטלית.
בנוסף מודגש נושא ניגוד העניינים, והמכללה דורשת כי נכון למועד הגשת ההצעה ולאורך כל תקופת ההתקשרות, משרד הפרסום לא יהיה מעורב, במישרין או בעקיפין, במתן שרותי פרסום, שיווק, תדמית או שירותי ייעוץ אסטרטגיים לגוף המתחרה במכללה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.