משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של קבוצת טורנדו - כך נודע ל"גלובס". תקציב טורנדו יצא למכרז לאחר שהסתיימה ההתקשרות בין החברה לבין משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי.
תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו עומד על 40 מיליון דולר במחירי מחירון, אך רבים בענף טוענים כי עקב תנאים מסחריים נוקשים הוא בעייתי מבחינה מסחרית.
בשלב הסופי של המכרז הציגו משרדי הפרסום זרמון-גולדמן וענבר-מרחב פרזנטציות קריאטיביות בפני הנהלת החברה, ואילו באומן הגיש הצעת התקשרות אך לא פרזנטציה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.