הפרסומת של משרד התמ"ת, המבקשת מקבלנים לשמור על בטיחות באתרי בנייה, מובילה זה השבוע השני את מדד הפרסומות האהובות, עם שיעורי אהדה נמוכים מהממוצע החצי-שנתי העומד על 23.2%, כאשר עוצמת האהדה כלפי הפרסומת נמוך מהממוצע ב-30%. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, בקמפיין, באמצעות לפ"מ, הושקעו 791 מיליון דולר (מחירון).
הפרסומת של בייגל בייגל לבייגלה דקים בטעמים, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, מתמקמת בראש טבלת הפרסומות הזכורות. עוצמת הזכירות של הפרסומת גבוהה ב-50% מהממוצע החצי-שנתי. בפרסומת הושקעו 794 מיליון דולר.
הפרסומת של הוט, גם היא באמצעות באומן-בר-ריבנאי, היא המושקעת ביותר מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת עומד על כ-2.5 מיליון דולר, עלייה משמעותית לעומת השבוע שעבר, אז הפרסומת המושקעת - אף היא של הוט - עלתה כ-1.2 מיליון דולר.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר החסויות והפרסומות ששודרו השבוע עומד על 380 (בהשוואה ל-352 בשבוע שעבר).
השבוע סך התקציבים שהושקעו בפרסומות באוויר עומד על כ-34 מיליון דולר (בהשוואה ל-32.2 מיליון דולר בשבוע שעבר).
הפרסומות הזכורות והאהובות 24 נובמבר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.