אחת הכוכבות הגדולות של עולם הבידור האמריקני, הזמרת ביונסה, שלחה בריף למספר משרדי פרסום בבקשה שיציעו לה תוכנית למיתוג מחדש. הפוקוס העיקרי יהיה על שיפוץ התדמית הדיגיטלית ובנייה מחדש של האתר שלה: beyonceonline.com.
"ביונסה עצמה שונאת את האתר שלה מכיוון שהוא לא משקף את היותה אמנית שאוהבת אופנה, אומנות, צילום ונסיעות", אומר אחד מהמנהלים הבכירים של הכוכבת. "יש לה הרבה תחומי עניין שהיא רוצה לחלוק, והאתר החדש חייב להיות נועז עם מבט קדימה".
האתר הנוכחי בנוי בצורת בלוג, כשמרבית העדכונים היומיים עוסקים בידיעות הקשורות לכוכבת, בין היתר גם לסרטים שבהם היא מככבת.
למשרדי הפרסום צפויה עבודה קשה - הבריף שהוגש להם הוא דל וכללי ביותר, והמהפך באתר צריך להיות מבוצע במהירות שיא. מצד שני, הסקס-אפיל של הכוכבת צפוי למשוך משרדים רבים, שישמחו להוסיף לפורטפוליו הלקוחות שלהם שם נוצץ.
לדברי מקורות, הכוכבת מעוניינת לטפל בקידום האתר שלה באופן אישי וצפויה להגיע בעצמה לפגישות במשרדי הפרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.