חברת צים שיווק , המחזיקה ברשת הקמעונאות "כמעט חינם", מסכמת הבוקר (א') את תוצאות הרבעון השלישי של 2011 עם עלייה של 23.5% בהכנסות ל-337.69 מיליון שקל, לעומת 273.53 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2010.
עם זאת, בשורה התחתונה מדווחת צים שיווק על צניחה של 32.4% ברווח הנקי ל-9.23 מיליון שקל, לעומת 13.66 מיליון שקל רווח נקי ברבעון המקביל אשתקד.
הוצאות המכירה, שיווק, הנהלה וכלליות רשמו עלייה של 16.5% ל-66.82 מיליון שקל, והרווח מפעולות רגילות ירד ב-23.8% ל-13.47 מיליון שקל. ה-EBITDA ירד ב-15.7% ל-17.35 מיליון שקל, ושיעורו עמד ברבעון החולף על 5.1%.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת עמד ברבעון החולף על 31.29 מיליון שקל, לעומת תזרים שלילי של 2.3 מיליון שקל ברבעון המקביל.
במסגרת הדוחות הודיעה החברה על תוכנית לפתיחת 14 סניפים חדשים נוספים עד סוף 2013, מתוכם 4 סניפים עד סוף 2011 ולפחות 10 סניפים חדשים בשנים 2012-2013, כך שבסוף 2013 צפויים להיות 44 סניפים לפחות.
במועד אישור הדוחות הכריז דירקטוריון החברה על חלוקת דיבידנד של כ-4.6 מיליון שקל, המשקף תשואת דיבידנד של כ-1.3%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.