עסקה שנייה לחברת טלמפ הישראלית, מאז שאינטל הודיעה על רכישתה ב-300 מיליון דולר בקירוב, לפני כחודשיים. חברת הטלקום השלישית בגודלה בדרום אפריקה, Cell-C, תספק ללקוחותיה שירותי ניווט וחיפוש מבוססי מיקום, באמצעות שירות Cell-C Xplorer, שטלמפ פיתחה בעבורה.
השירות ב-Cell-C כולל אינטגרציה עם חברת המידע התיירותי Lonely Planet, וכן מגוון נקודות עניין ממותגות, המופיעות כווידג'טים על המפה, ובהן KFC ו-Nando's . השירות מאפשר חיפוש חופשי לכתובות ולבתי עסק, ותומך במגוון פעולות, ובהן חיוג ישיר לבתי העסק, שליחת המקום לחברים וניווט מלא - ברגל או ברכב. השירות מוטמע על מכשירי בלקברי של RIM, ומוצע למשתמשי הקצה ללא עלות.
על-פי הערכות, היקף ההכנסות של טלמפ כתוצאה מהעסקה יעמוד על 3 מיליון דולר, לא כולל הכנסות מפרסום ושירותים נוספים. טלמפ הוקמה ב-2000, מעסיקה 210 עובדים, ואמורה לסיים את השנה עם הכנסות של יותר מ-33 מיליון דולר. מדובר בשנה שנייה ברציפות שבה החברה רווחית.
לפני כשבועיים חתמה טלמפ על עסקה עם חברת הטלקום Optus האוסטרלית, לאספקת שירותי ניווט. על-פי הערכות, היקף ההכנסות של טלמפ כתוצאה מהעסקה יעמוד על 5 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.