מיכאל גורי (42) מונה לסמנכ"ל תוכן ולמנהל המקצועי של המכללה לתקשורת ולפרסום ACC תרצה גרנות.
במסגרת תפקידו גורי ינהל ויפתח את התכנים המקצועיים של ACC בהתאמה לענף הפרסום העכשווי והעתידי, יקים מערך לקורסים החדשים שעתידים להיפתח בקרוב, בשיתוף עם משרדי הפרסום ואנשי מקצוע בכירים, יוביל שיתופי-פעולה של חברות וגופים עם הסטודנטים לצורך יצירת קמפיינים פרסומיים, ויהיה אחראי על מערך ההשמה של הסטודנטים והבוגרים בשוק העבודה.
ב-3.5 השנים האחרונות שימש גורי כמנהל קריאייטיב בדחף 1 ועבד עם קבוצת קוקה-קולה. גורי, בעצמו בוגר ACC תרצה גרנות, התחיל את דרכו המקצועית כקופירייטר ביהושע ושות' וכמנהל קריאייטיב באריאלי, וכן היה פעיל בצוות הכותבים של תוכניות טלוויזיה דוגמת "אחורי החדשות" עם יאיר ניצני ו"יצפאן", ושימש כעיתונאי ב"מעריב" וב"עכבר העי"ר.
מתן גרנות, בעלי ACC תרצה גרנות, מסר: "הבחירה במיכאל גורי לתפקיד סמנכ"ל תוכן ומנהל מקצועי הייתה טבעית; כבוגר ACC ובכיר בתעשייה, הוא יכול להעיד על הצלחת שיטות ההוראה הבלעדיות והמקוריות של המכללה, ומהיכרותו רבת-השנים עם מגוון תחומי תוכן ותקשורת, הוא בקיא בתכנים הדינמיים הרלוונטיים לסטודנטים".
מיכאל גורי מסר: "אני נפרד באהבה ממשרד מיוחד ומלקוחות מדהימים. הייתה לי זכות מיוחדת ללמוד מתרצה גרנות ז"ל, ואני מצטרף ביראת-כבוד והתרגשות למתן ולצוות ACC, המורכב מאנשים מעולים שאוהבים ללמד ומהווים את הקצה החד של הפרסום בישראל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.