קבוצת המשביר לצרכן פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של 2011, אותו סיימה עם צמיחה של כ-26% בהכנסותיה לכ-965 מיליון שקל, לעומת כ-764 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2010.
בשורה התחתונה, רשמה המשביר לצרכן ברבעון המדובר עלייה של כ-10% ברווח הנקי, שהסתכם בכ-8.4 מיליון שקל, בהשוואה ל-7.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
עיקר הגידול בהכנסות החברה נרשם במגזרי הקוסמטיקה והייזום העסקי, בעוד בתי-הכלבו רשמו עלייה מתונה יותר בהכנסות. במגזר הקוסמטיקה והדראגסטורס, הכולל את רשת ניו-פארם ומחלקות הקוסמטיקה בסניפי המשביר לצרכן, גדלו ההכנסות ברבעון לכ-294 מיליון שקל, לעומת כ-272.4 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2010.
במגזר הייזום העסקי, הכולל את פעילות חברת מועדון 365, חברת סיבוס ופעילויות נוספות, עלו ההכנסות ברבעון לכ-77.5 מיליון שקל, לעומת כ-61 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
במגזר בתי-הכלבו עלו ההכנסות ברבעון השלישי של 2011 לכ-188.5 מיליון שקל, לעומת כ-185.3 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2010.
"ברבעון השלישי רשמה המשביר לצרכן גידול בהיקפי הפעילות וברווחים במגזרי הפעילות המרכזיים שלה, כולל איחוד תוצאותיה של אופיס דיפו אשר עוברת בימים אלה רה-ארגון, וזאת לצד הרחבת שיתופי-הפעולה של מועדון 365, הכוללים כיום גם את סונול, אייס-אוטו דיפו וצומת ספרים", אמר רמי שביט, מנכ"ל החברה. "אלמלא הפגיעה החריגה שנרשמה ברבעון השלישי בתוצאות קשרי תעופה, הקבוצה מעריכה כי היתה מציגה שיפור משמעותי בשורת הרווח. בנוסף לפעילויות הקיימות, אנו ממשיכים לשקוד על פיתוחה של רשת הסופרמרקטים cost 365 הצפויה להחל בפעילותה בכ-30 סניפים החל מסוף 2012".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.